پکیج دیواری چیست؟yes

پکیج دیواری یک مدل از دستگاهی میباشد که برای تامین آبگرم و گرمایش محیط از رادیاتور یا … استفاده میشود. این نوع از دستگاهت ها بصورت گازی و برقی تولید میشود که نیاز مصرف کننده را برای استحمام ، دستشویی ، آبگرم و … محیا و فراهم میسازد. پکیج های دیواری از لحاظ نصب به دو صورت دیواری و ایستاده توسط گروه آلپ صنعت تولید میشود.

پکیج برقی خانگی برای استفاده در منازل و آشپزخانه به دلیل ابعاد کوچک امکان پذیر است اما پکیج های ایستاده یا زمینی بهترین گزینه برای مکانهایی میباشد که نیاز بیشتر به گرمایش دارند مورد استفاده قرار میگیرد اما باید در نظر داشته باشید پکیج های ایستاده باید در مکانهایی که فضای کوچکی دارند و از گرمایش زیاد استفاده میکنند مورد استفاده قرار نگیرد چون این پکیج ها به صورت ایستاده بوده و باید محیطی خاص برای راه اندازی آنها در نظر گرفته شود.

اما در نظر داشته باشید امروز میخواهیم در این مقاله به بررسی دو مدل از پکیج های دیواری گازی و دیواری برقی بپردازیم و به تفاوت های آنان بپردازیم.

پکیج برقی دیواری چیست؟

پکیج برقی همانند سایر پکیج های دیواری وظیفه تامین گرمایش را دارد و تنها تفاوت ان با پکیج های گازی ورودی آنها میباشد این نوع پکیج بهترین گزینه برای مکان هایی میباشد که دسترسی به سوخت فسیلی مانند گاز و گازوئیل وجود ندارد بهترین گزینه برای جایگزین کردن با پکیج گازی میباشد حتی یکی از مهم ترین مزیت های این گونه از پکیج ها عدم آلودگی هوا و خطرات ناشی از احراق میباشد چون به دلیل کارکرد با برق نیازی به دودکش نداشته و در ویلا ها و آپارتمان ها و .. که دودکش ندارند مورد استفاده قرار میگیرد.

نحوه کار کردن پکیج برقی

یکی از مهم ترین وظیفه های پکیج ها تامین گرمایش محیط و گرمایش آب میباشد که این گرمایش بر اساس دمای تنظیم شده بر روی دستگاه میباشد یعنی در صورتی که دمای محیط کمتر از دمای تنظیم شده باشد ترموستات موجود در پکیج یک سیگنال به گرم کن دستگاه انتقال میدهد و در این هنگام جریان برق وارد المنت ها شده و شروع به گرم کردن آب میشود.آب گرم شده توسط لوله کشی وارد رادیاتور ها میشود و گرمایش محیط برای مصرف کننده فراهم می آید سپس آب موجود در رادیاتور دمای خود را از دست میدهد و دوباره به داخل پکیج برگشت داده میشود و به همین دلیل با گرم کردن آب توسط پکیج گرمایش محیط و آب مصرفی به صورت کامل فراهم میشود.

پکیج گازی دیواری چیست؟

پکیج های گازی دیواری یکی از پر استفاده ترین دستگاه هایی میباشد که در سراسر جهان از آنها استفاده میشود این نوع از پکیج ها وظیفه دارند تا گرمای منازل مسکونی و اماکن تجاری را که بر اساس ظرفیت ها متغییر میباشد تامین کنند این مدل از پکیج ها دارای مشعل بوده و با جرقه زدن شروع به کار کردن میکند و آب گرم و گرمایش محیط را به نحو احسن تامین میکند علاوه بر این با توجه به ظرفیت و محل مورد استفاده در دو مدل دودکش دار و بدون دودکش تولید میشود.

نتیجه نهایی

پکیج برقی دیواری با پکیج گازی دیواری هیچ تفاوتی در راندمان و کارایی نداشته و باید بر اساس نوع محل و متراژ محیط انتخاب شود.

قیمت پکیج برقی دیواری نسبت به رقبا بسیار پایین یوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به دلیل داشتن قطعات وارداتی مصرف برق بسیار پایینی نسبت به کارکرد و راندمان دارد.به همین دلیل باعث شده است طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. پس داشتن قیمت پایین پکیج برقی دیواری و گازی دیواری به دلیل تولید انبوه بوده و از لحاظ کیفیت کاملا تضمین شده و با کیفیت میباشد.

گروه تولیدی آلپ اولین مخترع پکیج های برقی و گازی در ایران بشمار می آید که توانسته است با بیش از ۲۰۰ نماینده در سراسر ایران کار خود را به نحو احسن انجام دهد.

منبع : آلپ صنعت